REKLAMACJE

 

Klientowi z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.

1. Celem realizacji reklamacji Klient dołącza do niej reklamowany towar wraz z oraz opisem reklamacji (pobierz formularz), dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną.

2. Reklamacja powinna być przesłana na podany adres: Pacific Time, ul. Godebskiego 2D, 05-090 Janki, najlepiej z dopiskiem „REKLAMACJA”.

Pamiętaj, żeby zachować dowód nadania przesyłki!

2. Pacifictime.pl w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania reklamacji Klienta ustosunkuje się do niej i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

W razie jakichkolwiek pytań napisz do nas, na pewno rozwiążemy Twój problem: hello@pacifcitime.pl

Pacific to marka zegarków, która powstała przy pracy i zaangażowaniu osób, które kochają tworzyć rzeczy piękne i funkcjonalne. Lubimy naszą pracę, a jeszcze bardziej lubimy się nią dzielić, dlatego zapraszamy na nasz Instagramowy profil, gdzie możecie śledzić najnowsze propozycje, a w zakładce kontakt przygotowaliśmy formularz, za pośrednictwem którego możecie się z nami skontaktować.